Nagy

Társkereső oldalak tatabánya

Amikor szeretsz és kapcsolatban vagy, könnyű egy kicsit félek. Igen, a szerelem csodálatos, és úgy érzi magát, mintha szórakoztatná a felhőt egy szép napsütéses napon, az idő nagy többségében. De mégis mindig ott van az a kérdés, hogy “az én kapcsolataim tartanak-e?”

Amikor megpróbáljuk elérni a kérdés alsó részét, általában a nagyobb, gyakoribb kompatibilitási kérdésekhez fordulunk, például: “mindketten szeretnénk-e gyerekeket?” – Ugyanazt a személyt választottuk az utolsó választásokon? “Hasonló környezetben nőttünk fel?”

Ezek mind nyilvánvalóan fontos tényezők, de egy új tanulmány azt állítja, hogy összeegyeztethető-e Ön és partnere egy egyszerű kérdéssel: inkább Pepsi vagy Coke? Rendben, talán nem olyan egyszerű, mint Pepsi vagy Coke. A valóságban ez arra enged következtetni, hogy melyik márkát és partnerét kedveli mindenféle tételben, mint például a kávé, a csokoládé, a sör és az autók.

Mi a “márka kompatibilitása”?

A Duke Egyetemen alapuló kutatók szerint a márka kompatibilitása (AKA ugyanazt a márkát hűségesnek mondhatja) hatással lehet arra, hogy milyen boldogok vagyunk a kapcsolataidban, mint más tényezők, amelyekre általában gondolunk.

“Az emberek úgy gondolják, hogy a kapcsolatok kompatibilitása hasonló háttérrel, vallással vagy oktatással jön” – nyilatkozta dr. Gavan Fitzsimons, a Duke University Fuqua School of Business professzora, egy sajtóközleményben. “De azt találjuk, hogy ezek a dolgok nem magyarázzák meg, milyen boldog vagy az életben annyira, mint ez a márka-kompatibilitás fogalma.”

Miért olyan nagy a márka-kompatibilitás?

Alapjában véve a tanulmány szerint azt állította, hogy minden kapcsolat erősebb embert és kevésbé erőteljes személyt jelent. E dinamikának köszönhetően a kevésbé erőteljes ember általában az erősebb ember márka preferenciáival együtt halad. Például, ha az erősebb ember előnyben részesít Coke-ot, és a kevésbé erőteljes ember jobban szeret Pepsi-t, akkor a kevésbé erőteljes ember valószínűleg úgy dönt, hogy mindig meg kell inni a kokszot, még akkor is, ha nem tetszik.

Nem tűnik nagyszerűnek a denevéren, de Dr. Danielle Brick, a PhD egyik tanulmányozó-szerzője szerint ez a kis probléma egyre nagyobbra nő, ahogy az idő elfogy.

Alapvetően, ha partnere folyamatosan vásárol Coke-ot, ha a Pepsi-t választja, előfordulhat, hogy elkezdheti a bérbeadást, ami befolyásolhatja a kapcsolat egészének nézetét

Hogyan hasonlítható össze a márka kompatibilitása a többi “nagy” kérdéssel, amellyel hallottunk?

Brick szerint, ha egy klasszikusan nagy kérdést, mint például a vallásos különbségek tükröződnek, még mindig nagyobb a kapcsolatod a kapcsolatodnál, mint a partnered, mint egy másik szódabemutató. Ezt mondják, a különbség abban rejlik, hogy hogyan kezeljük őket. Miközben rendszerint olyan nagy kérdésekkel foglalkozunk, mint például a vallási különbségek, az emberek hajlamosak figyelmen kívül hagyni a kis bosszúságokat, mint például a partnere, ha olyan márkát vásárol, amit utálsz.

Brick elmagyarázta, hogy olyan kérdésekkel foglalkozik, mint a vallási különbségek, mert tudod, hogy ha nem, akkor “a kapcsolat nem tart.” Ugyanakkor figyelmeztette a konfliktust a márka kompatibilitása nem annyira azonnali:

Rendben, most menj haza, és kérdezd meg a partneredet, hogy mi az összes kedvenc márkája, hogy lássa, kompatibilisek vagy.

Nézze meg a “Best of Elite Daily” patak a nyüzsgés App több történetet, mint ez!

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!